آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

جانوآریو: ایران می‌تواند آرژانتین را متوقف کند/ خودم را بخشی از ایران می‌دانم

جانوآریو: ایران می‌تواند آرژانتین را متوقف کند/ خودم را بخشی از ایران می‌دانم

هافبک برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال و سپاهان که از نزدیک دیدار تیم‌های ملی ایران و نیجریه را تماشا کرده بود، گفت: با شناختی که از بازیکنان و فوتبالیست‌های ایرانی دارم، می‌دانم آنها می‌توانند با نمایشی خوبی و قابل قبول تیم ملی آرژانتین با مسی و همه ستاره‌هایش را هم متوقف کند.

فابیو جانوآریو که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان را دارد، در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به برزیل ضمن بیان این مطلب، در مورد انگیزه‌هایش برای حضور در ورزشگاه و تماشای دیدار تیم ملی ایران برابر نیجریه گفت: من سال‌ها در ایران فوتبال بازی کرده‌ام و خودم را بخشی از این کشور می‌دانم، به همین خاطر به ورزشگاه آمدم تا دیدار ایران و نیجریه را نزدیک ببینم.

وی در مورد این دیدار افزود: تیم ملی ایران بازی سختی را پشت سرگذاشت. نیجریه یکی از تیم‌های خوب جهان است اما بازیکنان ایران برابر این تیم نمایش خوبی را ارائه کردند و توانستند یک امتیاز با ارزش را از این تیم بگیرند. به نظرم اگر قوچان‌نژاد در خط حمله تیم ملی تنها نبود، شما می‌توانستید نیجریه را شکست دهید.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران در دقایق ابتدایی کمی سردرگم بودند و با استرس بازی می‌کردند اما هر چه از زمان بازی گذشت آنها شرایط بهتری پیدا کردند و توانستند موقعیت‌هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کنند.

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: تساوی با نیجریه و نمایشی که بازیکنان تیم ملی ایران داشتند، نشان دادند توانایی متوقف کردن آرژانتین با مسی و همه ستاره‌هایش را دارد.

جانوآریو  اضافه کرد: من سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته‌ام و از توانایی‌های بازیکنان این کشور باخبرم. من دوست داشتم ایران نیجریه را ببرد اما همین که مساوی کرد بازهم نتیجه خوبی کسب کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید تیم ملی ایران بتواند از گروهش صعود کند، تاکید کرد: چون من در ایران بودم و از توانایی بازیکنان ایران خبر دارم می‌دانم که تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد پیش بینی‌اش از قهرمان بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی گفت: آرزویم این است برزیل بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد اما فکر می‌کنم آلمان شانس اول قهرمانی در این دوره از مسابقات باشد.

کد N343043

وبگردی