آفتاب
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دشمن به تصویرسازی فریبکارانه و امنیت‌زدایی دست زده است

دشمن به تصویرسازی فریبکارانه و امنیت‌زدایی دست زده است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دشمنان ما و در رأس آن آمریکا برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی به بهانه‌سازی و تصویرسازی فریبکارانه و وارونه و امنیت‌زدایی دست زده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در آئین تودیع و معارفه فرمانده مجموعه دریایی امامت این نیرو با اشاره به رویکرد جهادی در مدیریت و فرماندهی سپاه اظهار کرد: ایجاد و شکل‌گیری ابعاد گوناگون بازدارندگی در حوزه امنیت دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز و افتخارات کسب شده در نیروی دریایی سپاه مرهون مجاهدت یکایک رزمندگان و فرماندهان خستگی‌ناپذیر آن است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین تاکید کرد: با عنایات خدای متعال، نیروی دریایی سپاه از بدو تأسیس تاکنون منشأ خدمات قابل توجهی برای نظام اسلامی بوده است که آحاد رزمندگان در اجر معنوی و الهی آن سهیم هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بخشی از استراتژی و تاکتیک‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ما و در رأس آن آمریکا برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی به بهانه‌سازی، تصویرسازی فریبکارانه و وارونه و امنیت‌زدایی دست زده‌اند.

تنگسیری در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و افزایش دانش و بصیرت، تصریح کرد: ما در مقابله با دسیسه‌های دشمن که هر روز ابعاد و رنگ و لعاب تازه‌ای به خود می‌گیرد باید ضمن تقویت و استحکام وحدت و انسجام درونی، معنویت‌افزایی و ولایت‌محوری بصیرانه را در همه ابعاد مورد توجه و عمل قرار دهیم.

انتهای پیام

کد N342770

وبگردی