آفتاب

سرکرده داعش درمنطقه الجزیره عراق کشته شد

سرکرده داعش درمنطقه الجزیره عراق کشته شد

تهران-ایرنا- ˈ مثنی التمیمیˈ رییس شورای استان ˈ دیالی ˈ عراق امروز سه شنبه اعلام کرد سرکرده داعش در منطقه الجزیره عراق طی عملیات مشترک ارتش و نیروهای عشایر در شمال شرق بعقوبه کشته شد .

به گزارش پایگاه خبری عراقی ˈ المدی پرس ˈ التمیمی گفت : نیروهای امنیتی با پشتیبانی عشایر موفق شدند این سرکرده داعش را طی عملیاتی امنیتی در منطقه الجزیره از توابع شهرستان ˈالمقدادیهˈ به هلاکت برسانند .

المقدادیه در 55 کیلومتری شمال شرق بغداد قراردارد.

یک منبع آگاه عراقی که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت :نیروهای عراقی با استفاده از اطلاعات دقیقی که به دست آورده بودند ، این عملیات را با موفقیت انجام دادند .

فرماندهی پلیس استان دیالی نیز امروز اعلام کرد پس از اینکه داعش حدود یک ساعت کنترل مرکز پلیس در غرب بعقوبه ( واقع در 55 کیلومتری شمال شرق بغداد ) را به دست گرفته بود ، نیروهای دولتی موفق شدند آن را بازپس گیرند و نه نفر از مهاجمان را به هلاکت برسانند، در این میان یکی از نیروهای پلیس نیز به شهادت رسید .

گروه تروریستی موسوم به ˈ دولت اسلامی عراق و شامˈ

(داعش) از سه شنبه گذشته بخش هایی از موصل در شمال عراق را به اشغال در آوردند و سپس به سوی مناطق دیگر پیش روی کردند که با مقابله ارتش و نیروهای مردمی عراق ناچار به توقف شدند، درگیری در برخی از محورها هنوز ادامه دارد.

منطقه ˈ السعدیه ˈ و ˈ جلولاء ˈ را به اشغال در آوردنده بودند .

خاورم **2041**1446
کد N342745

وبگردی