آفتاب

داوطلبان هلال‌احمر نهبندان 70 واحد خون اهداء کردند

داوطلبان هلال‌احمر نهبندان 70 واحد خون اهداء کردند

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه ۷۰ واحد خون توسط داوطلبان و اعضای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، «حسین رضایی» در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال‌احمر و نیروهای داوطلب و پرتلاش این مجموعه همیشه در همه‌ی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند.

وی تصریح کرد: این افراد در مناسبت‌های مختلف جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند که باید توجه‌ی ویژه‌ای شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان با بیان اینکه با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال‌احمر، نیروهای این نهاد از انجام امور خیر غافل نبودند، افزود: آنها سعی کردند بطور مناسب و مطلوب در صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهداء ‌خون بعنوان اهدای سلامت مشارکت داشته باشند.

رضایی اهداء خون را اهدا‌ء زندگی به بیماران نیازمند و نجات جان انسان‌ها دانست و گفت: اعضا ‌و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نهبندان به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان با نیت سلامت بیماران نیازمند، خون خود را اهدا ‌می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف از این برنامه‌ی فرهنگ‌سازی میان اعضا در راستای رسیدن به اهداف بشردوستانه و کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اهدا ‌خون به نیازمندان بعنوان فعالیتی زندگی‌بخش است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان با بیان اینکه در دومین مرحله‌ی اهدا ‌خون این شهرستان در این دوره 102 نفر از داوطلبان و اعضا‌ی جوان جمعیت هلال‌احمر نهبندان به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: در این عمل‌ خیرخواهانه 70 نفر موفق به اهدای خون شدند.

انتهای پیام

کد N342711

وبگردی