آفتاب

ظریف: درمورد عراق با آمریکا مذاکره نکردیم

ظریف: درمورد عراق با آمریکا مذاکره نکردیم

وزیر امور خارجه کشورمان بررسی موضوع عراق در دور جدید مذاکرات و جلسات سه جانبه با ویلیام برنز، دستیار وزیر خارجه آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد جواد ظریف در گفت‌وگو با العالم گفت: حضور آقای برنز فقط در چارچوب مذاکرات هسته‌ای بود و بحث‌هایی که ما هم داشتیم فقط در موضوع هسته‌ای بود.

وی تأکید کرد: مجموعه مذاکرات وین منحصر به بحث هسته‌ای است.

به گزارش ایسنا یک مقام ایرانی دیگر حاضر در مذاکرات نیز گفت‌وگو درباره عراق در مذاکرات با هیات آمریکایی یا در حاشیه مذاکرات در روز دوشنبه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به وین ، این مقام ایرانی صبح روز سه‌شنبه با اشاره به اخبار رسانه‌های آمریکایی و غربی مبنی بر این‌که عراق از موضوعات مورد بحث مقامات ایران و آمریکا در گفت‌وگوهای دو جانبه بوده است با تکذیب این اخبار تاکید کرد که در این گفت‌وگوها صرفا درباره مساله هسته‌ای گفت‌وگو شد.

این مقام ایرانی تصریح کرد: دستور کار مذاکرات ما موضوع هسته‌ای است اما به طور کلی مسایل منطقه همواره در گفت‌وگوها می‌تواند مطرح شود که موضوعی حاشیه‌ای است و می‌تواند تمامی تحولات منطقه را در برگیرد.

انتهای پیام

کد N342590

وبگردی