آفتاب
مسجد جامعی :

شیوه حکومت داری حضرت علی (ع) در شورای شهر تهران اجرا شود

شیوه حکومت داری حضرت علی (ع) در شورای شهر تهران اجرا شود

تهران بزرگ-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تهران خواستار اجرای شیوه حکومت داری حضرت علی ( ع ) با تشکیل یک کارگروه در شورای اسلامی شهر تهران شد.

احمد مسجد جامعی روز سه شنبه در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران افزود:در دوران خلافت امام علی(ع) تمام مناطق تحت حکومت ایشان از آب سالم آشامیدنی، مسکن و نان مناسب بهره مند بودند لذا کارگروهی تشکیل تا فعالیت چهارمین دوره شورای شهر تهران همسو با این نگرش انجام شود.

وی با اشاره به حضور شیخ ادیب حیدر عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در این جلسه اظهار کرد: به دلیل بحران حاصل از رفتار تروریست های داعش اعضای شورای شهر نجف نتوانستند در این جلسه حاضر شوند.

مسجدجامعی گفت: 1400 سال قبل در سال 35 قمری، حضرت علی(ع) به عنوان خلیفه مسلمانان انتخاب شد لذا جای دارد که در چنین روزهایی که سالگرد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است، با توجه به سیره حضرت علی(ع) برای رفاه حال شهروندان، کارگروهی تشکیل شود و در شورای چهارم افتخار انجام کارهای همسو با این نگرش وجود داشته باشد.

وی این زمان را فرصت مناسبی برای اجرایی کردن معارف علوی در شهرها دانست و افزود: سال 36 قمری که کوفه مرکز خلافت حضرت علی(ع) بود تمام مناطق محروم نیز از آب آشامیدنی سالم، مسکن و نان برخوردار بودند.

تهرام/7244/7245/ 699
کد N342442

وبگردی