آفتاب

سوتی عجیب CNN درباره بازی دیشب ایران + عکس

سوتی عجیب CNN درباره بازی دیشب ایران + عکس

شوخی های علی كفاشیان برای نویسنده سایت CNN دردسرساز شده و باعث شده سوتی عجیبی بدهد.

به گزارش آفتاب استیو آلماسی نویسنده سایت CNN احتمالا بابت یکی از بندهای گزارش دیروزش درباره جام جهانی باید به مدیران این شبکه آمریکایی توضیح بدهد چرا که او در مطلبش سوتی بدی داده بود.


او بی توجه به اتفاقات جدیدی که در مورد لباس تیم ملی ایران رخ داده، مدعی شده بود که فدراسیون فوتبال به بازیکنانش اجازه تعویض لباس هایشان بعد از پایان هر بازی جام جهانی را نمی دهد چرا که آنها نمی خواهند برای خرید لباس های بیشتر پول خرج کنند.


درو اقع این سایت مانند همیشه در پی سیاه نمایی های خود از ایران، خواسته وانمود كند كه فدراسیون فوتبال ایران پول برای خرید لباس دیگر ندارد. این در حالی است كه همانطور كه دیدید با نقش پرچم نیجریه روی پیراهن تیم ملی نشانگر این بود كه هر لباس برای همان بازی طراحی شده است.


آلماسی صحبت های چند ماه قبل علی کفاشیان را مدرک گزارشش گذاشته بود و نمی دانست که رئیس فدراسیون فوتبال اهل شوخی است. به عقیده او، ایرانی ها اگر بتوانند جلوی نیجریه لباسشان را عوض نکنند، قطعا در بازی با آرژانتین دوست دارند پیراهنشان با مسی را عوض کنند.


همانطور که در عكس مشاهده می كنید هیچ کدام از پیش بینی های نویسنده CNN درست نبود و بازیکنان تیم ملی بعد از پایان بازی با نیجریه پیراهنشان با بازیکنان این تیم را عوض کردند.
کد N342339

وبگردی