آفتاب

الوندی: تشکیل حلقه صالحین ماموریت اصلی بسیج در وزارت دادگستری است

الوندی: تشکیل حلقه صالحین ماموریت اصلی بسیج در وزارت دادگستری است

دبیر مرجع ملی حقوق کودک گفت: تشکیل حلقه صالحین یکی از ماموریت‌های ویژه بسیج در وزارت دادگستری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مظفر الوندی در جلسه فرماندهان و مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری اظهار کرد: مدت‌هاست که در جلساتمان در این فکر هستیم که از ظرفیت بسیج در قوه قضاییه به چه صورت می‌توانیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما بیش از 13 هزار بسیجی در قوه قضاییه داریم گفت: این موضوع ظرفیت خوبی است و این اعضاء برای پیشرفت اهداف قوه قضاییه بسیار موثر هستند. ما درصددیم که راهکارهایی ارائه شود تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه بسیج اکثرا از مدیران ارشد قوه قضاییه هستند گفت: در وزارت دادگستری، حدود 60 الی 70 درصد کارکنان عضو بسیج هستند و سعی کرده‌ایم که اکثر کارکنان اعم از خواهران و برادران در اردوگاههای بسیج حضور داشته باشند.

وی با بیان این که ایجاد حلقه صالحین یکی از ماموریت‌های ویژه بسیج است گفت: ما حلقه‌ صالحین عمومی داریم که هفته‌ای یک بار روزهای دوشنبه، جلسه می‌گذارد و کارکنان ما در وزارت دادگستری در جلسه تفسیر قرآن جمع می‌شوند.

وی با اشاره به ترویج امور فرهنگی در وزارت دادگستری گفت: یکی از مشکلات دستگاه‌های ما، تعدد حوزه‌های کاری مرتبط با حوزه‌ فرهنگی است و درصددیم این موارد در شورای فرهنگی تجمیع و پیگیری شود.

وی خطاب به مسئولان قوه قضاییه گفت: مسئولان عالی دستگاه قضایی باید به بسیج توجه کنند؛ زیرا در بسیاری از رده‌های مهم تصمیم‌گیری به این حوزه توجه نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N342323

وبگردی