آفتاب

رابطه دوسویه دولت و مراکز حوزوی به اقتدار نظام می‌افزاید

رابطه دوسویه دولت و مراکز حوزوی به اقتدار نظام می‌افزاید

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت گفت: رابطه دوسویه بین دولت و مراکز حوزوی علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، به اقتدار نظام می‌افزاید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ منطقه قم حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی در دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خواستار افزایش رابطه دو سویه دولت و مراکز حوزوی در راستای اهداف نظام شد.

وی افزود: دیدار با بزرگان حوزه‌های علمیه و مسئولان حوزوی موجب حل بسیاری از مشکلات روحانیون بوده و از این طریق می‌توان استانداران را در جریان مشکلات طلاب و روحانیون قرار داد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، موفقیت روزافزون دولتمردان در عرصه خدمت به اسلام و مسلمین را از خداوند متعال خواستار شد.

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت پیش از این به منظور تلاش برای بالابردن سطح تعامل و همکاری بین وزارت کشور و مراکز دینی با سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و قائم مقام جامعه مدرسین، محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و عضو جامعه مدرسین و نیز تعدادی از شخصیت‌های مطرح حوزوی دیدار کرد.

انتهای پیام

کد N342075

وبگردی