آفتاب
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:

مردم مشکلات خود را از طریق پیامک 111به رییس جمهور انتقال دهند

مردم مشکلات خود را از طریق پیامک 111به رییس جمهور انتقال دهند

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: مردم این شهرستان می توانند مشکلات و درخواستهای خود از رییس جمهوری را با پیامک 111 اطلاع دهند.

ˈ رضا آریاییˈ روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان لرستان مردم به جای دادن نامه برای رییس جمهوری با پیامک مشکلات را به هیات دولت انتقال دهند و مطمئن باشند که پیامک آنها پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: درجریان سفر دولت تدبیر و امید به استان لرستان وزیر راه و شهرسازی به بروجرد سفر خواهد کرد.

به گفته وی در این سفر وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه متوقف شده بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی ساعت 10و 30دقیقه با مردم بروجرد دیدارخواهد کرد. 


وی گفت: این دیدار مردمی نماینده رییس جمهوری با مردم چهارشنبه درمسجد امام خمینی بروجرد برگزار می شود.


وی ادامه داد: همچنین به منظور رسیدگی به مشکلات بانوان، مشاور رییس جمهوری در امور بانوان امروز به بروجرد سفرمی کند.


به گفته معاون اجرایی رییس جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی چهارشنبه هفته جاری 27 خرداد به استان لرستان سفر می کند. 


محمد شریعتمداری افزود: رییس دولت تدبیر و امید در این سفر دو روزه با مردم این استان دیدار خواهد کرد و همچنین در نشست علما، ایثارگران و برگزیدگان استان لرستان شرکت خواهد کرد.


معاون اجرایی رییس جمهوری اظهار داشت: رییس جمهوری در این سفر در نشست سرمایه گذاری و توسعه استان و جلسه شورای اداری استان لرستان شرکت خواهد کرد.


وی ادامه داد: رییس جمهوری پیش از این به همراه شماری از اعضای دولت تدبیر و امید به استان های مرزی خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و ایلام سفر کرده بود.
کد N341620

وبگردی