آفتاب

پاکسازی المقدادیه و هلاکت 7 تروریست/ داعش با بعثی ها هم به بن بست خورد

پاکسازی المقدادیه و هلاکت 7 تروریست/
داعش با بعثی ها هم به بن بست خورد

یک منبع امنیتی در دیالی از هلاکت هفت تروریست داعشی از جمله سه تک تیرانداز و انهدام پنج خودرو آنها در شهر المقدادیه در شمال شرقی بعقوبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این منبع امنیتی عراقی به المسله گفت نیروهای ارتش عراق، هفت تروریست داعش از جمله سه تک تیرانداز را در حمله به یکی از مخفیگاههای آنها در منطقه  الجزیره شهر المقدادیه به هلاکت رسانده و سه خودرو آنها را هم منهدم کردند.

این منطقه با اعلام پاکسازی المقدادیه از وجود تروریستها از پیگرد تروریستها در خارج از این شهر خبر داد.

داعش با بعثی ها هم به بن بست خورد

خبر دیگر اینکه یک رسانه انگلیسی از بروز اختلافات و شکاف میان داعش و بعثی های صدامی خبر داد و تاکید کرد ائتلاف این گروهها به زودی متلاشی خواهد شد و نتایج خونینی خواهد داشت.

روزنامه فایننشال تایمز نوشت شکافها در صفوف ائتلاف فرصت طلبی از شورشیان و بعثی هایی که در دوره صدام خدمت می کردند و قبایلی که ارتش عراق را مجبور به ترک موصل کردند، بروز کرده است.

این روزنامه پیش بینی کرده است جنگ و درگیری داخلی میان گروههای تروریستی و بعثی صدامی که بر موصل و برخی مناطق مسلط شده اند، با متلاشی شدن ائتلاف میان آنها آغاز خواهد شد. در سوریه نیز تروریستها که ابتدا با هم متحد شده بودند در ادامه بنا به دلایل مختلف با یکدیگر دچار اختلاف شدند و درگیریهای خونین میان آنها تلفات زیادی به جا گذاشت که همچنان این درگیریها ادامه دارد.

کد N341509

وبگردی