آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

نکونام: دقت می‌کردیم گل هم می‌زدیم/ امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم

نکونام: دقت می‌کردیم گل هم می‌زدیم/ امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با نیجریه برنامه های مد نظر پیاده شده است، گفت: اگر کمی دقت می کردیم در نیمه دوم می توانستیم حتی به نیجریه گل هم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر جواد نکونام پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی مقابل حریف آفریقایی انجام دادیم و به برنامه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم. خوشحالی ما هم از این بابت است که به برنامه هایمان رسیدیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شانس ایران برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که در نهایت به مرحله بعد صعود کنیم. همین که ما تا آخرین بازی مرحله گروهی به صعود امیدواریم خیلی خوب است.

کاپیتان تیم ملی درباره صحبت‌هایی که قبل از بازی با نیجریه درباره پست دروازه‌بانی و یکی، دو پست دیگر مطرح می‌شد، تاکید کرد: این صحبت‌ها مهم نیست چون ما خودمان برنامه را می‌دانستیم و تمریناتمان بر اساس بازی با نیجریه طراحی شده بود.

نکونام در پایان تاکید کرد: من به شخصه مطمئن بودم بازی خوبی برابر نیجریه انجام می‌دهیم بخصوص اینکه برنامه‌مان این بود تا در نیمه اول بازی را ببندیم و در نیمه دوم از دقایق 65 و 70 به بعد به گل برسیم که اگر کمی دقت می‌کردیم به گل هم دست می‌یافتیم.

 

کد N341471

وبگردی