آفتاب

نکونام: دقت می‌کردیم گل می‌زدیم/ شانس صعود داریم

نکونام: دقت می‌کردیم گل می‌زدیم/ شانس صعود داریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی می‌گوید اگر ایران موفق شود یکی از دو بازی پیش رو را ببرد، دست به کاری بزرگ زده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی ایران برابر نیجریه گفت: خدا را شکر خوب بودیم. با برنامه کار کردیم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم تلاش کردیم بازی خوبی را ارائه دهیم. من خودم فکر می‌کردم بازی خوبی جلوی نیجریه ارائه دهیم. تفکرمان این بود که بازی را ببندیم و اگر کمی دقت می‌کردیم می‌شد که در دقیقه 65 به گل هم برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانس صعود دارد، اظهار کرد: بستگی دارد. به هرحال بازی با آرژانتین بسیار سخت است و بازی آخر تعیین کننده خواهد بود.

هافبک تیم ملی با رد این مساله که ایران تنها به یک امتیاز فکر می‌کرده است، بیان کرد: ما به چیزی که می‌خواستیم برسیم، رسیدیم. اگر دقت‌مان را بالا می‌بردیم، گل هم می‌زدیم. با این مساوی خوب شانس داریم و فراموش نکنیم که تا آخرین روز شانس صعود داریم و امیدوارم در نهایت صعود کنیم.

او در ادامه درباره بازی با آرژانتین صحبت کرد و گفت: ما تلاشمان روی این است که بهترین عملکردمان را برابر آنها داشته باشیم. فراموش نکنید آنها مدعی قهرمانی هستند و نمی‌توان گفت می‌توانیم این تیم را ببریم یا مساوی کنیم اما اگر یک برد از دو بازی پیش رو به دست بیاوریم کار بسیار بزرگی کردیم. ما خیلی آماده هستیم و بازی اول به لحاظ روحی می‌تواند به ما کمک کند و در بسیاری از موارد بازی اول سرنوشت صعود را رقم زده است. ما در بازی اول خوب نتیجه گرفتیم.

نکونام در پایان در پاسخ به سوالی درباره اعتراضش در پایان بازی به داور گفت: تیم ما در حمله بود و ما فرصت خوبی برای شوتزنی داشتیم. من از این بابت که داور سوت زد ناراحت شدم. او می‌توانست دیرتر سوت بزند تا ما از فرصت‌مان استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N341465

وبگردی