آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی مهر از برزیل؛

تیموریان: می‌توانستیم نیجریه را ببریم/ امیدوارم آبرومندانه به ایران برگردیم

تیموریان: می‌توانستیم نیجریه را ببریم/ امیدوارم آبرومندانه به ایران برگردیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد اگر بازیکنان سهل انگاری نمی‌کردند، تیم ایران می‌توانست برابر نیجریه به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان پس از تساوی تیم ملی ایران برابر نیجریه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خوبی بود، اولین بازی رسمی بعد از مدتها انجام دادیم. روی نقاط ضعف نیجریه کار کرده بودیم و نقطه قوت آنها را از کار انداختیم. حتی اگر بازیکنان سهل انگاری نمی‌کردند، می‌توانستیم آنها را شکست دهیم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم تا بازی صفر بر صفر شود.

وی اضافه کرد: صددرصد بازیکنان نیجریه در مقایسه با ایران با تجربه‌تر بودند، اکثر آنها در تیم‌های مطرح اروپایی حضور دارند. البته ما با نفراتی که داشتیم، عملکرد خوبی را ارائه کردیم.

هافیک تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: تازه اول راه هستیم و بازی سنگینی را 4-5 روز آینده مقابل آرژانتین داریم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. قطعا بازی سخت داریم زیرا آنها با تجربه‌تر هستند اما آرزو می‌کنم با حفظ آبرو به ایران باز گردیم.

وی یادآور شد: شرایط‌مان خوب بود، 3 ماه تمرین کردیم و در اردوها، برنامه‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه از نظر بدنی خوب بودیم و قطعا روز به روز هم بهتر خواهیم شد.

تیموریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از دریافت کارت زرد در این بازی، مقابل آرژانتین محتاطانه بازی می‌کنید؟، گفت: نه من بازی خودم را انجام می‌دهم. چند بار با بازیکنان حریف درگیر شدم که دفعه آخر داور تشخیص داد تا به من کارت زرد بدهد.

کد N341462

وبگردی