آفتاب
بیستمین جام جهانی - برزیل؛

تحلیل رسانه‌های بین‌المللی از بازی ایران و نیجریه/ دیداری کسل‌کننده و بدون گل

تحلیل رسانه‌های بین‌المللی از بازی ایران و نیجریه/ دیداری کسل‌کننده و بدون گل

سایت‌های خبری مختلف بین‌المللی اظهار نظرهایی درباره مسابقه ایران با نیجریه ارائه کردند که در کل تمامی این اظهارنظرها مبنی بر کسل‌کننده بودن این مسابقه در مقایسه با 12 دیدار برگزار شده این دوره از جام جهانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکثر سایت‌های بین‌المللی که مسابقات فوتبال بیستمین دوره جام جهانی فوتبال را تحت پوشش خبری خود قرار داده‌اند، سیزدهمین مسابقه جام جهانی 2014 برزیل بین دو تیم فوتبال ایران و نیجریه را هم لحظه به لحظه منعکس کرده و در نهایت اظهار نظر خود را درباره این مسابقه فوتبال ارائه دادند.

سایت تلگراف درباره مسابقه فوتبال ایران و نیجریه اینچنین اظهار نظر کرد: ایران یک امتیاز از بازی کسل‌کننده و بدون گل با نیجریه کسب کرد. تیم فوتبال بوسنی نیز در روز بازی مأیوس کننده سوپر عقاب‌ها (بازیکنان تیم فوتبال نیجریه) به انتهای جدول شناور شدند.

سایت دیلی‌میل نیز درباره مسابقه فوتبال تیم‌های ایران و نیجریه اینگونه اظهار نظر کرد: ناموفق بودن سیزدهمین مسابقه فوتبال جام جهانی 2014 برزیل، ایران و نیجریه نخستین مساوی را در این جام جهانی تابستانی رقم زدند.

اما سایت اسکای اسپورت درباره این بازی چنین اظهار نظر کرد: این نتیجه مساوی برای تیم ایران و طرفداران این تیم، نتیجه‌ای خوب و خوشحال کننده بود اما در مقابل، طرفداران تیم نیجریه از بازی تیم‌شان راضی نبودند.

کد N341450

وبگردی