آفتاب

گزارش همزمان / آغاز مسابقه ایران - نیجریه

گزارش همزمان / آغاز مسابقه ایران - نیجریه

تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه خود در جام جهانی به مصاف نیجریه رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتظارها به سر رسید. پس از 8 سال ایران دوباره پا به معتبرترین رقابت‌های فوتبالی جهان گذاشت. حضور در جام جهانی رویایی بود كه 4 سال قبل بر باد رفته بود. اما كروش دوباره توانست این رویا را برای فوتبال ایران محقق كند تا تیم ملی یكی از 32 تیم حاضر در جام جهانی برزیل باشد. ایران در گروه F جام جهانی با نیجریه، آرژانتین و بوسنی هم‌گروه شد و حالا در اولین مسابقه به مصاف نیجریه رفته است.

پیش از شروع این مسابقه بزرگ‌ترین علامت سوال در مورد تیم ملی، دروازه بان تیم بود كه اكثر اهالی فوتبال تصور می‌كردند شانس رحمان احمدی و دنیل داوری بیشتر از علیرضا حقیقی است. اما در نهایت كروش تصمیم گرفت حقیقی را به میدان بفرستد تا این دروازه‌بان كه به دلیل حضور در فوتبال روسیه و پرتغال، سال‌هاست عملكردش توسط مردم ایران دیده نشده، فیكس ایران در اولین مسابقه باشد.

مسابقه ایران - نیجریه ساعت 23:30 به وقت تهران شروع شد. هنوز بازیكنان دو تیم به خودشان نیامده بودند كه در دقیقه هفتم سانتر نیجریه‌ای با دفع ناقص علیرضا حقیقی همراه بود و توپ به بازیكن نیجریه رسید كه وارد دروازه ایران شد. اما داور پیش از ثبت گل، خطای نیجریه‌ای‌ها روی حقیقی را اعلام كرده بودند. یك دقیقه بعد دوباره نیجریه‌ای ها دو بار دروازه ایران را تهدید كردند و نزدیك بود دروازه تیم ملی را باز كنند اما در نهایت توپ به بیرون رفت.

 

43 43

کد N341309

وبگردی