آفتاب
از سوی نیروی زمینی سپاه:

همایش مهمات برتر در رزم زمینی برگزار می‌شود

همایش مهمات برتر در رزم زمینی برگزار می‌شود

با توجه به حجم فعالیت‌ها و نیاز به همکاری با صنایع دفاعی، این مرکز در نظر دارد یک هم افزایی به منظور ایجاد تعامل بیشتر و افزایش سرعت پیشبرد پروژه‌ها را در سطح مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح بوجود آورد.

اولین همایش مهمات برتر در رزم زمینی به میزبانی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین همایش مهمات برتر در رزم زمینی به میزبانی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

سرهنگ ملا جانشین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به حجم فعالیت‌ها و نیاز به همکاری با صنایع دفاعی، این مرکز در نظر دارد یک هم افزایی به منظور ایجاد تعامل بیشتر و افزایش سرعت پیشبرد پروژه‌ها را در سطح مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح بوجود آورد.

ملا در خصوص اهداف برپایی این همایش، افزود: برای این همایش 6 هدف عمده تبیین شده که می‌توان به گسترش تقویت همکاری‌های علمی- پژوهشی میان صنایع دفاعی کشور، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، تبادل نظر و انتقال تجربیات از طریق سخنرانی ها و ارائه مقاله، فراهم شدن زمینه مناسب جهت شناخت بهتر امکانات موجود و استفاده بهینه از آن‌ها، شناخت نیازهای دفاعی و ایجاد زمینه لازم جهت رفع آن‌ها، آشنایی محققین و اعضای هیئت علمی کشور با دستاوردهای علمی در زمینه مهمات و معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی صنایع و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

وی افزود: در این همایش علاوه بر ارائه مقالات برتر در حوزه های فیوز و سرجنگی، موتور و پیشرانه، سیستم طراحی مهمات، هوشمندسازی و آشکارسازی و سخنرانی صاحب نظران عملیاتی در نیرو، صنعت و موسسه دفاعی کشور، در نمایشگاهی تحت عنوان صنایع مهماتی کشور، آخرین دستاوردهای این حوزه دفاعی در قالب پوستر و مقاله به نمایش درمی‌آید.

کد N341092

وبگردی