آفتاب
سردار جزایری مطرح کرد:

هوشیاری در برابر فتنه مذهبی و قومی دشمن، مهمترین پیام روز قدس امسال

هوشیاری در برابر فتنه مذهبی و قومی دشمن، مهمترین پیام روز قدس امسال

امام با خلاقیت، ابتکار و نوآوری خود در خلق پدیده بزرگ راهپیمایی روز قدس، امید و آرزو نزد ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس و اخراج اشغالگران صهیونیست و تنبیه حامیان آنان را شکوفا کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود جزایری در اولین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال 93 که با حضور مسئولین و نمایندگان سازمانها و نهادهای فعال در امر برگزاری آیین این روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تشریح اهمیت راهبردی روز جهانی قدس برای جهان اسلام و آرمان آزادی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس ظرفیت و پتانسیل پاسخگویی به بسیاری از مسائل و ا بهامات موجود پیرامون تحولات جاری در منطقه را دارد.

وی افزود: امام با خلاقیت، ابتکار و نوآوری خود در خلق پدیده بزرگ راهپیمایی روز قدس، امید و آرزو نزد ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس و اخراج اشغالگران صهیونیست و تنبیه حامیان آنان را شکوفا کرد.

جزایری ادامه داد: مهم‌ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد و همچنان مسأله اصلی خود را فلسطین و محو وجود نحس صهیونیست‌های خیانت‌کار از سرزمین های اشغالی می‌داند.

وی با بیان اینکه وحدت، مقاومت و پیروزی حقایقی هستند که در صحنه فلسطین خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: قدس تنها تعلق به امت اسلامی ندارد بلکه موضوعی است که جهان بشریت با آن همراه شده است و شکی نیست که آحاد ملت‌های آزاده و حق طلب بویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین با راهبرد «امید به آینده» و حضور در صحنه‌های مقابله با نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل اجازه نخواهد داد آنان موضوع فلسطین را به یک مسأله فرعی و حاشیه‌ای تبدیل سازند.

کد N340961

وبگردی