آفتاب
نعمتی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه

جزئیات دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه

در این جلسه در مورد اصل ۱۶۰ قانون اساسی و نوع تعامل وزیر دادگستری با سایر قوا نیز بحث هایی مطرح شد و همچنین قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جلسه امروز اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه بیان کرد: قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه دو ساعته هیات رییسه مجلس با آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در جلسه امروز که در جهت تعامل هرچه بیشتر قوه قضاییه و مجلس صورت گرفت، به طور کلی نوع تعاملات قوه قضاییه با قوه مقننه و طرح ها و لوایحی که نسبت به سایر طرح‌ها و لوایح دارای اهمیت هستند مطرح شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه در مورد اصل ۱۶۰ قانون اساسی و نوع تعامل وزیر دادگستری با سایر قوا نیز بحث‌هایی مطرح شد و همچنین قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات ادامه می‌یابد؟ تصریح کرد: جلسه هیئت رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

کد N340954

وبگردی