آفتاب
نماینده رشت در واکنش به تندروی های برخی نماینگان:

دولت نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کند

دولت نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کند

چنانچه انتقادات از حد منطقی و معقول خود خارج شود،نمی‌توان آن را به پای دلسوزی برای کشور و مردم گذاشت/ جامعه در مقابل تندروی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها به شدت گارد گرفته و چنین رفتارهایی را نمی‌پذیرد، چرا که مشکلات مردم چیزی فارغ از بحث‌هایی است که این افراد مطرح می‌کنند.

نماینده مردم رشت در توصیه‌ای به دولت با تاکید بر این که دولت نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کند، افزود: دولت باید تنها انتقادهای کسانی را که صرفا از روی دلسوزی دولت را نقد می‌کنند مدنظر قرار دهد و از پاسخگویی به کسانی که به هر شکل در صدد تخریب دولت هستند خودداری کند چرا که این افراد به دنبال به حاشیه کشاندن و کند کردن حرکت خدمت‌گزاری دولت هستند.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اظهارات تندروانه برخی از نمایندگان که گاها به طور مکرر از تریبون مجلس ایراد می‌شود، اظهاركرد: هر اقدامی که پایه‌های حکومت را تضعیف کند از جمله ایراد نطق‌هایی که در بیرون مرزهای کشور شائبه وجود اختلاف بین مسئولین کشور را ایجاد کند نه تنها آثار مطلوبی برای نظام نخواهد داشت بلکه تبعات اقتصادی و اجتماعی مخربی هم برای مردم در پی خواهد داشت.
نماینده مردم رشت ادامه داد: از سویی انتقادهای این‌چنینی در حالی مطرح می‌شود که ما آثاری از سرپیچی از فرامین مقام معظم رهبری در اقدامات دولت نمی‌بینیم چرا که مسئولین ما تایید شده نظام هستند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه اظهارنظرها و نقدهایی که از تریبون‌های رسمی مطرح می‌شوند باید معقول و کارشناسی باشند، تصریح کرد: چنانچه این نقدها از حد منطقی و معقول خود خارج شود، نمی‌توان آن را به پای دلسوزی برای کشور و مردم گذاشت.
جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص بازخورد این رفتارهای تندروانه در جامعه نیز با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند، اظهاركرد: آنچه که من از بازخورد جامعه در برابر این اقدامات می‌دانم این است که جامعه در مقابل این تندروی‌ها و بی اخلاقی‌ها به شدت گارد گرفته و چنین رفتارهایی را نمی‌پذیرد، چرا که مشکلات مردم چیزی فارغ از بحث‌هایی است که این افراد مطرح می‌کنند.
نماینده مردم رشت خاطرنشان کرد: امروزعده‌ای که در برابر دولت بی‌اخلاقی می‌کنند عمدتا کسانی هستند که علی رغم صرف زمان و انرژی زیاد برای انتخابات ریاست جمهوری، نتیجه‌ای نگرفتند و به همین دلیل در صدد انتقام جویی هستند.
وی در توصیه‌ای به دولت با تاکید بر این که دولت نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کند، افزود: دولت باید تنها انتقادهای کسانی را که صرفا از روی دلسوزی دولت را نقد میکنند مدنظر قرار دهد و از پاسخگویی به کسانی که به هر شکل در صدد تخریب دولت هستند خودداری کند چرا که این افراد به دنبال به حاشیه کشاندن و کند کردن حرکت خدمت گزاری دولت هستند.

کد N340953

وبگردی