آفتاب

رائول: نباید کاسیاس را سرزنش کرد

رائول: نباید کاسیاس را سرزنش کرد

مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا از ایکر کاسیاس حمایت کرد و گفت نباید این دروازه‌بان را مورد سرزنش قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل برابر هلند با نتیجه تحقیر‌آمیز 5 بر یک شکست خورد.

رائول مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا با حمایت از این تیم گفت: مطمئن هستم اسپانیا به بازی ها بر‌می‌گردد. این تیم در سال 2010 نیز در اولین دیدار خود شکست خورد اما در نهایت موفق شد به قهرمانی در جام جهانی دست یابد. هیچ چیز برای اسپانیا عوض نشده است. با کسب 2 پیروزی برابر شیلی و استرالیا می توانیم به مرحله بعد راه یابیم.

رائول در ادامه گفت: هلند نشان داد که نسبت به دوره های قبل خیلی بهتر شده است. آنها تیم بزرگ و خوبی بودند که موفق شدند گام نخست را محکم بردارند. به نظرم آنها امسال یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود.

اسپانیا در حالی برابر هلند با نتیجه پرگل 5 بر یک شکست خورد که ایکر کاسیاس دروازه‌بان اسپانیا چند اشتباه بسیار بد داشت.

رائول با حمایت از کاسیاس ادامه داد: در فوتبال از اینگونه اتفاقات زیاد رخ می دهد. نباید کاسیاس را سرزنش کرد. او بارها ارزش های خود را برای اسپانیا نشان داده است و در یک روز ممکن است نتواند مثل قبل باشد. من شرایط کاسیاس را درک می کنم و امیدوارم او بتواند در ادامه بازهم ارزشهای خود را نشان دهد.

رائول که در حال حاضر در قطر بازی می کند در پایان ابراز امیدواری کرد اسپانیا بتواند از قهرمانی خودش در جام جهانی دفاع کند.

انتهای پیام

کد N340948

وبگردی