آفتاب

ایران – نیجریه کسل کننده ترین بازی جام؟

ایران – نیجریه کسل کننده ترین بازی جام؟

یک سایت اینترنتی پیش‌بینی کرد دیدار ایران و نیجریه کسل کننده ترین دیدار جام بیستم باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایران و نیجریه امشب در ورزشگاه کوریتیبا برابر هم به میدان می‌روند. پایگاه اینترنتی SBNATION پیش از دیدار ایران و نیجریه اعلام کرد این دیدار کسل کننده ترین دیدار جام بیستم خواهد بود.

به گزارش SBNATION تا کنون بازی های بسیار زیبایی را در جام جهانی شاهد بوده ایم اما امشب نمی توان به هیچ کدام از تیم های نیجریه و ایران، برای ادامه این مسیر دل خوش کرد.نیجریه پیش از آغاز جام جهانی بازی های زیادی انجام نداد و ایران نیز تیمی سراسر دفاعی و شاید بتوان گفت دفاعی ترین تیم این تورنومنت لقب گرفته است. سال 2010 و بازی های کسل کننده آن جام را به خاطر بیاورید؛ این بازی می تواند گذری باشد به تورنومنت قبلی.

البته این به این معنا نیست که نیجریه توانایی حمله به سوی دروازه ایران را ندارد. بلکه نیجریه با وجود ستاره هایی چون موزِس ، جان اوبی میکل، و امنیکه از همان دقایق ابتدایی ایران را تحت فشار قرار بدهد و خیلی زود به گل برسد. از طرفی ایران هم نشان داده که در دفاع تیمی بسیار منظم است که خیلی سخت مغلوب مهاجمان حریف خواهد شد.

در آخرین بازی دوستانه، نیجریه هافبک طراح خود یعنی الدرسون اچییجیله را از دست داد. با این اوصاف با وجود عزیز و احمد موسی، اوبی میکل و اودموینگی، نیجریه همچنان خط هافبک قدرتمندی را داراست.

از آن طرف ایران نیز در خط هافبک، خصوصا هافبک دفاعی، قدرتمند نشان داده است. حضور خسرو حیدری، استیون بیت آشور و علیرضا جهانبخش در این تیم نشان می دهد که سمت راست تیم ملی ایران به مراتب قوی تر از چپ این تیم است.

انتظار می رود تیم ملی نیجریه امشب با ترکیب 3-3-4 به میدان بیاید. و ایران نیز با ترکیب 1-1-4-4 پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.

ترکیب احتمالی ایران: علیرضا حقیقی - مهرداد پولادی - امیرحسین صادقی - سید جلال حسینی - پژمان منتظری - جواد نکونام - آندرانیک تیموریان- - مسعود شجاعی - خسرو خیدری - اشکان دژاگه -رضا قوچان نژاد.

انتهای پیام

کد N340946

وبگردی