آفتاب
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

توجه به موازین شرعی در سینما و تئاتر مورد توجه ویژه قرار گیرد

توجه به موازین شرعی در سینما و تئاتر مورد توجه ویژه قرار گیرد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در عرصه سینما و تئاتر باید موازین دینی و شرعی رعایت شود و اگر بخواهیم در این عرصه موفق باشیم و درست عمل کنیم باید نظرات مراجع عظام تقلید و علما را اخذ کرده و اجرا کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود:‌ مراجع عظام تقلید همواره بر توجه به اصول اسلامی و شرعی در امور مختلف تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه در تریبون‌های عمومی باید از بیان مطالبی که موجب تحریک عموم می‌شود پرهیز کرد، گفت: متاسفانه دیده شده که برخی به بیان سلیقه‌های شخصی در تریبون‌های عمومی می‌پردازند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه ایران از نظر امنیت و آرامش در منطقه بی‌نظیر است، گفت: در کشور ما رئیس جمهور و همه مسئولان گوش به فرمان ولایت هستند و از اتحاد مناسبی برخوردار هستند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: از اینکه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت اعتقادات و باورهای دینی دنبال می‌شود تقدیر می‌کنم.

سعیدی در سخنانی با ابراز تاسف از شرایط بین المللی و جنایات گروه‌های تکفیری اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این رنج‌ها، سختی‌ها و محنت‌ها از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزء دستگاه‌های کلان و تاثیرگذار کشور است، تاکید کرد: اگر عرصه فرهنگ را مانند عرصه کارهای فنی دیگر فرض کنیم باید در آن شاهد ثبات باشیم.

امام جمعه قم تصریح کرد: تغییر وزرا و مسئولان با تغییر دولت طبیعی است ولی چه اشکالی دارد برخی از مسئولان که عملکرد مناسب دارند به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام

کد N340807

وبگردی