آفتاب
نعمتی خبر داد:

جلسه دو ساعته رییس و هیات رییسه مجلس با آملی لاریجانی/جلسات دو قوه ادامه می‌یابد

جلسه دو ساعته رییس و هیات رییسه مجلس با آملی لاریجانی/جلسات دو قوه ادامه می‌یابد

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز رییس و اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه گفت که قرار است این جلسات در آینده نیز تداوم داشته باشد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه دو ساعته رییس و هیات رییسه مجلس با آیت‌الله آملی‌لاریجانی در محل مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه عمدتا در جهت تعامل هرچه بیشتر قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی بود.

وی با اشاره به قدردانی آملی‌لاریجانی از تعامل مجلس با دستگاه قضایی افزود: همچنین قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترک بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود تا موارد اینچنینی مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه در مورد اصل 160 قانون اساسی و اختیارات وزیر دادگستری هم مواردی مطرح و قرار شد این موضوع در نشست‌های بعدی هیات رییسه و رییس قوه قضاییه مورد رسیدگی قرار بگیرد تا بتوانیم ارتباط بین سه قوه را از طریق وزیر دادگستری داشته باشیم.

به گفته نعمتی قرار است در جلسه دیگری در حضور آیت‌الله آملی لاریجانی موضوع اختیارات وزیر دادگستری به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N340697

وبگردی