آفتاب

اعضای کمیته آموزش عالی مجلس با وزیر بهداشت دیدار کردند

اعضای کمیته آموزش عالی مجلس با وزیر بهداشت دیدار کردند

تهران- ایرنا- اعضای کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و درباره مشکلات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت وگو کردند.

«جواد هروی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اعلام این مطلب گفت: یکی از وزارتخانه هایی که ما اطلاعی درباره وضعیت آموزشی آن نداریم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی خاطر نشان کرد: در دیدار اعضای کمیته آموزش عالی مجلس با «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گزارش وزارت بهداشت درباره آموزش پزشکی در مراکز و دانشکده های پزشکی کشور و ساماندهی آموزش در این مراکز بررسی شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: در این جلسه معاونین آموزشی وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و فنی وحرفه ای به اتفاق روسای شوراهای گسترش آموزش عالی و پزشکی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه علت این نشست بررسی جایگاه علمی آموزش پزشکی در آمایش سرزمینی بود، گفت: در این نشست آمارها و جداول، وضعیت نسبت اعضای هیات علمی به دانشجویان و اوضاع خوابگاه ها، آزمایشگاه ها و اتاق های عمل مورد بررسی قرار گرفت.

سیام**9103** 1418
کد N340402

وبگردی