آفتاب

کشیش کلیساهای ارومیه: تعامل سازنده با جهان برگ زرین کارنامه دولت تدبیر و امید است

کشیش کلیساهای ارومیه: تعامل سازنده با جهان برگ زرین کارنامه دولت تدبیر و امید است

ارومیه - ایرنا - کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: تعامل سازنده و گفتمان پویا با جهان برگ زرین کارنامه دولت تدبیر و امید است.

کشیش ˈ داریاووش عزیزیان ˈ، روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دولت یازدهم در شرایطی بر مسند قدرت نشست که وارث مشکلات و بحرانهای فراوانی بود که به دلایل مختلف در کشور به وجود آمده بود اما با این وجود توانست در یک سال نمره قابل قبولی کسب کند.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست تحریم ها را کنترل کرده و از گسترش آن جلوگیری کند و با تکیه بر درایت خود روز به روز این تحریم ها را بی رنگتر سازد.

کشیش عزیزیان دفاع از منافع ملی و صیانت از کشور را دیگر دستاورد بزرگ دوره یک ساله ریاست جمهوری دکتر روحانی عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم در سیاست داخلی نیز با برقراری وحدت و همدلی و پرهیز از جناح بندی های مختلف توانست یکپارچگی دولت و مجلس و مردم را حفظ کرده و گام مثبتی در این زمینه بردارد.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه اضافه کرد: دولت یازدهم در ساماندهی وضعیت نامطلوب اقتصادی و تورم رو به افزایش نیز موفق بود و توانست تورم را کنترل کرده و اجازه ندهد گرانی سیر صعودی پیدا کند.

وی گفت: حاکم ساختن امنیت و آرامش بر جامعه و از بین بردن فضای نگرانی و ناامیدی و دغدغه آینده ای پر از مشکلات از جمله اقدامات موثر دولت تدبیر و امید برای امیدوار ساختن مردم به زندگی بود.

کشیش عزیزیان افزود: با وجود اینکه مشکلات به جامانده از گذشته کلان و گسترده است اما باز هم توانمندی دکتر روحانی توانست این مشکلات را تا حدودی حل کند.

وی حاکم ساختن ثبات و آرامش بر منطقه و ارتقا جایگاه ایران در سطح بین المللی را دیگر دستاورد ریاست جمهوری یک ساله دکتر روحانی برشمرد و یادآور شد: دولت در یک سال گذشته با پشت سرگذاشتن امتحانی سخت و دشوار همچنان پیروز میدان بود.

دکتر حسن روحانی در 24 خرداد 92 با اکثریت آرا به ریاست جمهوری ایران انتخاب شد.

8135/581/ 1495
کد N339807

وبگردی