آفتاب

وقت کشی برای مذاکره جدی درباره تمدید قرارداد کروش/ همه چیز به نتایج تیم ملی در جام جهانی بستگی دارد

وقت کشی برای مذاکره جدی درباره تمدید قرارداد کروش/ همه چیز به نتایج تیم ملی در جام جهانی بستگی دارد

سوال بزرگ این روزهای فوتبال ایران این است که آیا قرارداد کروش تمدید می‌شود یا نه؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گرچه مردم از عملكرد كارلوس كروش راضی هستند و دوست دارند او در راس كادر فنی تیم ملی بماند، اما هنوز فدراسیون فوتبال در این رابطه اقدام جدی انجام نداده و اتفاقات طوری رقم خورده كه بسیاری از رسانه‌ها پیش بینی كرده‌اند كروش بعد از جام جهانی از ایران می‌رود. كروش پیش از این گفته بود اگر فدراسیون فوتبال تا پیش از مسابقه با نیجریه با او مذاكره جدی نكند، پس از جام جهانی در ایران نخواهد ماند.
اما حالا اتفاقاتی مابین خواسته‌های كروش و فدراسیون فوتبال رقم خورده است. از طرفی فدراسیون می‌خواست بعد از پایان جام جهانی و با توجه به نتایجی كه ایران در این جام می‌گیرد با كروش مذاكره كند و از طرفی خود كروش قصد داشت حتما پیش از شروع جام جهانی تكلیفش روشن شود. اما مذاكره روز شنبه كروش و كفاشیان، شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم زد.
روز شنبه كفاشیان با كروش جلسه‌ای گذاشت و در آن آخرین حقوق كروش از قراردادش با ایران را پرداخت كرد و گفت كه پاداش كادر فنی را هم كه 800 هزار دلار است، به زودی می‌دهد. اما به طور صریح و قطعی با كروش در مورد ابقای او صحبت نكرد. كفاشیان اعلام كرده كه مسئولان بالادستی دوست دارند كروش در تیم ملی بماند. اگر نتایج ایران در جام جهانی با نشاط عمومی همراه باشد، مسئولان حتما می‌خواهند كه كروش در تیم ملی بماند اما در صورتی كه نتایج خوبی كسب نشود، احتمالا مسئولان دولتی هم كمكی برای نگه داشتن كروش نخواهند كرد. بنابراین كفاشیان طی مذاكراتی كه با كروش داشته از او قول‌هایی گرفته است. خود كفاشیان در جمع خبرنگاران در این مورد گفت: «ما مذاكرات را با كروش مسكوت گذاشتیم تا جام جهانی برگزار شود.»
رئیس فدراسیون فوتبال در این رابطه به خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به برزیل هم گفت: «یك قول‌هایی از كروش گرفته‌ام و كم و بیش در مورد تمدید قرارداد مذاكره می‌كنیم.» این صحبت‌های كفاشیان نشانی از احتمال تمدید قرارداد كروش دارد و نشان می‌دهد رئیس فدراسیون فوتبال مذاكرات مقدماتی را با این مربی انجام داده تا اگر بعد از جام جهانی فدراسیون مجبور شد قرارداد او را تمدید كند، كروش از این دلخور نباشد كه چرا پیش از جام جهانی با او هیچ مذاكره‌ای نشده است.
حالا همه چیز به این بستگی دارد كه ایران در جام جهانی چه نتایجی می‌گیرد. كسب نتایجی كه منجر به رضایت عموم مردم شود، فدراسیون را مجبور می‌كند كه قرارداد كروش تمدید شود.
43 43

کد N339680

وبگردی