آفتاب

رئیس‌جمهور نیجریه: جام‌جهانی برزیل را می‌خواهیم!

رئیس‌جمهور نیجریه: جام‌جهانی برزیل را می‌خواهیم!

رئیس‌جمهور نیجریه در پیامی خواستار پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش برابر ایران شد. او از بازیکنان نیجریه خواست تا جام‌جهانی برزیل را به خانه ببرند تا تمام قاره آفریقا به آنها افتخار کند.

   تیم ملی فوتبال نیجریه در نخستین بازی خود در جام‌جهانی امشب (دوشنبه) به مصاف ایران می‌رود.

 


گودلاک جاناتان، رئیس‌جمهور نیجریه از بازیکنان تیمش قهرمانی در برزیل را می‌خواهد. او تیم ملی فوتبال کشورش را مهم‌ترین عامل در اتحاد نیجریه در مقابله با چالش‌های کنونی می‌داند. در بیانیه‌ای که مشاور ارشد رئیس جمهور نیجریه قرائت کرد، آمده است:



 


«رئیس‌جمهور از شما می‌خواهد که مردم نیجریه را ناامید نکنید و بهترین نتیجه را در دیدار نخست خود در جام‌جهانی برابر ایران به دست آورید. می‌توانیم چهره جدیدی را از کشور بزرگ خود بسازیم. می‌خواهیم موفقیت‌های خود را بار دیگر تکرار کنیم. هدف اصلی ما قهرمانی در برزیل و آوردن جام به قاره آفریقا است تا همه آفریقا به نیجریه افتخار کند. برای موفقیت در برزیل باید با نهایت تمرکز به میدان رویم.»



 


در ادامه این بیانیه آمده است: «باعث افتخار قاره آفریقا خواهیم شد به همین خاطر شما را تشویق می‌کنم تا برابر تیم ملی فوتبال ایران به پیروزی دست یابید. اگر در این دیدار به پیروزی برسید به دیگر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی هشدار می‌دهید که نیجریه آماده است. باید با روحیه خاص نیجریه‌ای پای به این دیدار بگذاریم و از انعطاف‌پذیری خود بهره گیریم. می‌خواهیم عشق خود را به سرزمین‌مان نشان دهیم. باید مهارت و توانایی فردی خود را در این دیدار نشان دهید تا گامی به سوی قهرمانی در برزیل و بلند کردن جام جهانی برداریم.»



 


استفان کشی، سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه پاسخ پیام رئیس‌جمهور کشورش را داد و گفت: «ما می‌خواهیم به جاناتان، رئیس‌جمهور کشورمان اطمینان دهیم که نه تنها باعث افتخار نیجریه خواهیم شد که کاری می‌کنیم تا تمام آفریقا به ما افتخار کنند. ما کاملا آماده هستیم.»



 


انتهای پیام



           
کد N339667

وبگردی