آفتاب
تصمیم شورای هماهنگی اصلاحات/

اصلاح طلبان در سراسر کشور افطاری های سیاسی برگزار می کنند

اصلاح طلبان در سراسر کشور افطاری های سیاسی برگزار می کنند

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری افطاری های اصلاح طلبان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در جلسه شب گذشته شورا به صورت مفصل به طرح جرم سیاسی پرداخته شد.

رضا قلی زاده رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه شب گذشته این شورا اظهار داشت: در این جلسه کلیات برگزاری همایش اصلاح طلبان در مرداد به تصویب رسید و مقرر شد قبل از برگزاری این همایش بزرگ، پیش همایش هایی برگزار شود تا مقدمات برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان فراهم شود.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان در سراسر مراکز استانها افطاری هایی با عنوان افطاری اصلاح طلبان برگزار می شود که زمینه را برای همایش سراسری اصلاح طلبان فراهم کند و در این مراسم ها نمایندگانی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور خواهند داشت.

این نماینده پیشین مجلس همچنین به بررسی جرم سیاسی در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اشاره کرد و گفت: در جلسه به صورت مفصل به جزئیات طرح جرم سیاسی که اخیرا در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده پرداخته شد. همچنین مقرر شد شورای هماهنگی بیانیه ای در این باره صادر کند و از سایر احزاب و تشکل های سیاسی نیز دعوت می کنیم از این طرح استقبال کنند چرا که تاکنون در کشور ما تعریف مشخصی از جرم سیاسی صورت نگرفته است.

به گزارش مهر، رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش از این در گفتگو با مهر از برگزاری همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در 31 مردادماه خبر داده بود.

 

 

 

کد N339319

وبگردی