آفتاب

آغاز عملیات گسترده ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی

آغاز عملیات گسترده ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی

ارتش پاکستان اعلام کرده که نیروهای نظامی این کشور عملیات گسترده‌ای را علیه شبه نظامیان محلی و خارجی در منطقه قبیله‌ای نشین وزیرستان شمالی‌ آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، ژنرال عاصم بجوا، سخنگوی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اختیاراتی که دولت اسلام‌آباد به نیروهای امنیتی این کشور داده ما عملیات مسلحانه‌ گسترده‌ای را علیه شبه نظامیان و تروریست‌های محلی و خارجی که در مخفیگاه‌هایی واقع در وزیرستان شمالی پناه گرفته‌اند، آغازکرده‌ایم.

ارتش پاکستان نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح و امنیتی این کشور با هدف از میان برداشتن تروریست‌ها دست به این عملیات گسترده‌ زده‌اند.

این سخنگو همچنین اعلام کرد: تروریست‌های خارجی و محلی، وزیرستان شمالی را به عنوان پایگاهی برای مخفی شدن و برنامه‌ریزی برای انجام حملات علیه دولت پاکستان مورد استفاده قرار می‌دهند و باعث مخدوش شدن زندگی عادی مردم شده‌اند. بنابراین ما می‌خواهیم تا برای از میان برداشتن آن‌ها دست به این اقدام بزنیم.

ارتش پاکستان همچنین اعلام کرده که برای مقابله با این شبه نظامیان خارجی و محلی نیازمند حمایت ملت است و از نهادها و سایر موسسات اجرای قانون می‌خواهد که برای این منظور به ارتش کمک کنند.

انتهای پیام

کد N339309

وبگردی