آفتاب

سابه‌یا: همیشه نمی‌شود آسان پیروز شد

سابه‌یا: همیشه نمی‌شود آسان پیروز شد

سرمربی آرژانتین با اعتراف به اینکه مشکل تیمش برابر بوسنی مالکیت توپ بوده است عنوان کرد: بازی‌های اول در جام جهانی همیشه سخت و دشوار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی برزیل موفق شد این مسابقه‌ها را خوب شروع کند و با نتیجه 2 بر یک بوسنی و هرزگوین را از پیش رو بردارد تا موقتا با سه امتیاز در صدر جدول گروه F قرار گیرد. آلخاندرو سابیا سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی تیمش برابر بوسنی گفت: معمولا بازی‌های نخست در جام جهانی دشواری‌های خاصی دارد. تیمم در این دیدار بازی سختی برابر بوسنی پشت سر گذاشت. بوسنی تیم خوبی است که توانست فوتبال روان و زیبایی به نمایش بگذارد. در نیمه نخست خیلی زود از حریف خود پیش افتادیم و توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم اما در دقایق پایانی نیمه نخست تمرکزمان را از دست دادیم و همین باعث شد که حریف صاحب چند موقعیت شود. همیشه نمی‌شود آسان پیروز شد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین ادامه داد: با آغاز نیمه دوم تلاش زیادی کردیم تا بازی هجومی خودمان را ادامه دهیم. سرعت بازی بوسنی باعث شد تا بازی کمتر در مرکز زمین در جریان باشد. پس از آنکه گل دوم را به ثمر رساندیم بازیکنان حریف حملات مداومی روی دروازه ما صورت دادند و توانستند دروازه ما را باز کنند. فکر می‌کنم مشکلی که ما در این دیدار داشتیم مشکل مالکیت توپ بود و همین باعث شد بوسنی در دقایقی از بازی ما را اذیت کند.

آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر تیم ملی ایران قرار گیرد. پیروزی آلبی سلسته در این دیدار صعود آن‌ها را به دور دوم جام جهانی تضمین می‌کند.

انتهای پیام

کد N339191

وبگردی