آفتاب

رونالدو: پرتغال به من وابسته نیست

رونالدو: پرتغال به من وابسته نیست

برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال گذشته می‌گوید پرتغال به او وابسته نیست و این تیم بازیکنان خوب دیگری نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی امشب برابر آلمان قرار می‌گیرد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت به این دیدار نرسد، توانست در تمرین‌های پرتغال شرکت کند و خودش را به بازی حساس برابر آلمان برساند.

کریستیانو رونالدو پیش از دیدار تیمش برابر آلمان گفت: 90 درصد آماده هستم. در فوتبال نمی‌شود که هیچ وقت مصدوم نباشی من دوست دارم که همیشه هیچ مصدومیتی نداشته باشم اما این در فوتبال امکان‌پذیر نیست. فکر می‌کنم با این شرایط نیز بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و بی‌صبرانه منتظر هستم تا بازی با آلمان آغاز شود.

ستاره پرتغالی در ادامه گفت: از حمایت برزیلی‌هایی که در چند روز گذشته به تمرین‌های ما آمدند و از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. می‌خواهیم که با بازی‌های خوب هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا او بازیکن اصلی تیمش در جام جهانی برزیل است یا خیر گفت: همیشه تیم از فرد مهم‌تر است. من یکی از اعضای تیم هستم و تلاش می‌کنم تا بتوانم تاثیرگذار باشم اما پرتغال تنها به من وابسته نیست و بازیکنان خوب دیگری نیز دارد.

انتهای پیام

کد N339138

وبگردی