آفتاب

نمایش 8 اثر ویدئو آرت در نمایشگاه قرآن

نمایش 8 اثر ویدئو آرت در نمایشگاه قرآن

برگزاری ورک‌ شاپ با موضوع نقاشی، نمایش آثار هنرهای تجسمی و ارائه بخش هنر‌های جدید با موضوع ویدئو‌آرک، سه بخش ویژه‌ کمیته فعالیت‌های هنری بیست و دومین نمایشگاه قرآن عنوان شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بخش کمیته‌ فعالیت‌های هنری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال با سه بخش ویژه آماده ارائه خدمات به بازدید‌کنندگان خواهد بود.

در بخش اول که «ورک‌ شاپ» خواهد بود تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام کشور در تیم‌های دو نفره هر شب اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در رشته نقاشی می‌کنند؛ هر تیم دو نفره به مدت 2 الی 3 شب مسئولیت برگزاری این ورک‌شاپ‌ها را برعهده خواهد داشت.

در بخش دوم کمیته‌ فعالیت‌های هنری امسال شاهد نمایش آثار تجسمی 150 هنرمند خواهیم بود که این آثار که اکثرا آثار دیده‌نشده هستند، در گرایش‌های مختلف در فضای نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار خواهند گرفت.

سومین بخش این کمیته، بخش هنرهای جدید خواهد بود که با محوریت ویدئو آرت و یا ویدئو چیدمان با 8 اثر در موضوعات مختلف در فضای نمایشگاه قرآن توسط هنرمندان اجرا خواهد شد.

این سه بخش از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته فعالیت‌های هنری نمایشگاه بیست و دوم خواهند بود؛ گفتنی است این بخش امسال نیز با ارائه تئاتر‌های خیابانی با موضوعات قصص قرآنی نیز پذیرای بازدید‌کنندگان نمایشگاه قرآن خواهد بود.

همچنین در این بخش نیز نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و هنرمندان برگزار خواهد شد که اعلام برنامه نشست‌ها و موضوعات تعیین‌شده متعاقبا از طریق این سایت خبری اعلام می‌شود.

اخبار بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ستاد خبری نمایشگاه به آدرس www.quranexpo.com قابل مشاهده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن 66951163 تماس گرفت.

انتهای پیام

کد N338490

وبگردی