آفتاب

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش:مقوله امنیت جدا از سرباز نیست

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش:مقوله امنیت جدا از سرباز نیست

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: بدون امنیت در هیچ جای دنیا هیچ کاری انجام پذیر نیست، بلکه در سایه امنیت است که اقتصاد ، فرهنگ، مسایل اجتماعی، سیاسی و قدرت های بزرگ شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، امیر "نادر علیددوستی" صبح امروز در مراسم جشن ازدواج ویژه کارکنان وظیفه استان کرمان گفت: مساله ای که در هر مملکتی ارزش دارد امنیت است.

وی ادامه داد: بدون امنیت در هیچ جای دنیا هیچ کاری انجام پذیر نیست، بلکه در سایه امنیت است که اقتصاد ، فرهنگ، مسایل اجتماعی، سیاسی و قدرت های بزرگ شکل می گیرد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امنیت چیزی به جز قدرت یک سرباز نیست بیان کرد: سرباز است که با اهدا جانش امنیت را به یک ملت و کشور ارزانی می بخشد و به گفته مقام معظم رهبری در یک کشور همه سربازند.

وی تصریح کرد: اگر روزی فتوایی مبنی بر جهاد علیه کفار داده شود همه باید به میدان بیایند.

علیدوستی اظهار کرد: مقوله امنیت جدا از سرباز نیست، زیرا پای سرباز در هر کجا که باشد آنجا در امنیت است.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: افرادی که در عراق و کشورهای دیگر دست به قتل و عام انسان های بی گناه زدند باید بدانند که فریب خوردگان استکبار هستند و وجود سرباز است که باعث رعب و وحشت در آنها می شود.

وی افزود: دولت اسلامی عراق و شام تصمیم به تشکیل دولتی جدید گرفتند و غافل از اینکه بازیچه دست استکبار قرار گرفته اند.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: سرباز نور چشم نیروهای مسلح است و تا جایی که امکانات اجازه دهد سرباز را تکریم خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز اگر دشمن از اسلام ترسی به دل دارد اول به خاطر مردم و بعد به خاطر وجود شما سربازاران است سربازانی همچون شما که هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذراندن و نگذاشتند یک وجب از خاکمان به دست دشمن برسد.

انتهای پیام

کد N338487

وبگردی