آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

آرژانتین و مسی در اندیشه طلسم شکنی برابر بوسنی

آرژانتین و مسی در اندیشه طلسم شکنی برابر بوسنی

تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی به مصاف بوسنی می‌رود که بعد از سال 1990 در کشور ایتالیا که به فینال جام جهانی راه پیدا کرد، تا به امروز موفق به تکرار این موقعیت نشده است. از این رو تماشای بازی آرژانتین و بوسنی به عنوان آغاز حرکت این تیم در جام بیستم، لحظه‌ای است که نباید تماشای آن را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، ساعت 02:30 دوشنبه 26 خردادماه (به وقت تهران) زمانی است که همه منتظرند ببینند لیونل مسی؛ بازیکن درخشان خط حمله باشگاه بارسلونا مقابل تیم بوسنی چگونه بازی می‌کند.

لیونل مسی که حالا 26 سال سن دارد، طی 8 بازی قبلی خود در جام‌های جهانی تنها یک گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که مسی برای تیم بارسلونا حدود 400 گل زده است. اما مسی تنها مرد تیم فوتبال آرژانتین نیست و مردانی چون آگوئرا، دی‌ماریا، ماسکرانو و لاوتسی که از مردان شناخته شده آمریکای جنوبی هستند نیز در این تیم حضور دارند.

حالا باید دید مسی و دیگر مردان آرژانتین آیا قادر خواهند بود به فاصله بین این تیم فوتبال و حضور در فینال جام جهانی فوتبال که از سال 90 و جام جهانی فوتبال در ایتالیا تکرار نشد، پایان دهند یا نه.

 

کد N338405

وبگردی