آفتاب
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رهبری بر خوشایندسازی محیط خدمت سربازان تاکید کرده‌اند

رهبری بر خوشایندسازی محیط خدمت سربازان تاکید کرده‌اند

جشن ازدواج 800 زوج جوانان سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که از روزی که پیامبر (ص) مبعوث شدند از ازدواج به عنوان یک سنت حسنه یاد کرده‌اند، گفت: جشن ازدواج سربازان نیروی زمینی طبق دستور رهبری و با ابتکار فرمانده نیروی زمینی و به عنوان بخشی از پروژه خوشایندسازی محیط کار برگزار شد.

وی افزود: در دوران رژیم پهلوی سربازان در یک سال اول خدمت خود اجازه رفتن به مرخصی را نداشتند و خوشایندسازی محیط خدمت شاید جرم بود، ولی رهبری در جزئیات محیط خدمت برای ما اعمال تدبیر کرده‌اند و گفته‌اند که ما فرماندهان به آشپزخانه، سرویس بهداشتی و محل زیست سربازان را بازرسی کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین افزود: سرباز بازوی توانمند و نقطه اتکای نظام و ملت است و در هنگام وقوع بلایای طبیعی این سربازان جوان هستند که به کمک مردم می‌آیند. از طرفی کسی که سربازی را تجربه می‌کند، مسئولیت‌های اجتماعی را آسان‌تر قبول می‌کند که این یک سعادت است.

حیدری در پایان با بیان این‌که از 46 هزار شهید نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس بیش از دو سوم آنها سربازان وظیفه بودند، افزود: هر مرد ایرانی 30 سال سرباز است به گونه‌ای که پس از پایان دو سال خدمت خود به عنوان یک نیروی ذخیره برای 28 سال در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مراسم پیام امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به صورت ویدئویی از شهر کرمانشاه پخش شد.

انتهای پیام

کد N338167

وبگردی