آفتاب

آصفری:مردم از عملکرد قوه قضائیه ناراضی‌اند

آصفری:مردم از عملکرد قوه قضائیه ناراضی‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواهان توجه بیشتر مسوولان دستگاه قضا به مطالبات مردمی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محد حسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی، در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به دستگاه قضایی کشور گفت:مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی ناراضی هستند،وقتی قرار است عدالت در جامعه اجرا شود، لازم است که سخنان مردم استماع شود، چرا که مردم بعضاً به ادارات دادگستری استان‌ها می‌روند، اما نمی‌توانند با مسئولان این ادارات ارتباط برقرار کنند.مردم ولی‌نعمت ما هستند و این نباید فقط در شعار و سخنان رسانه‌ای باشد و در عمل باید پیاده شود،همه مسئولان و سران قوا در هر سطحی که هستند باید به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

آصفری با تاکید بر این که اگر بخواهیم در اتاق‌ها را ببنیدم و نتوانیم مردم را ملاقات کنیم، با اهداف و سیره حضرت امام (ره) و منویات رهبری مطابقت ندارد، از رییس قوه قضائیه خواست تا مسئولان دستگاه قضا فاصله خود را به مردم کم کنند و با آنها در ارتباط باشند تا بتوانند راحت‌تر دغدغه‌های آنان را دنبال کنند.

نمانیده مردم اراک در تذکر دیگری به هیات رییسه مجلس، اظهار کرد: چندین ماه است که درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شمسا متعلق به سازمان حج و زیارت که تنها شرکت انحصاری اعزام زائر به عتبات عالیات است، از کمیسیون فرهنگی به هیات رئیسه ارائه شده است،‌ اما متاسفانه به این درخواست توجهی نشده است. تحقیق و تفحص از وام ازدواج و صندوق ذخیره فرهنگیان که چندین میلیون نفر از جمعیت کشور را پوشش می‌دهد، هم هنوز اعلام وصول نشده است. آیا خدای ناکرده، در این میان بده بستانی است که این تحقیق و تفحص اعلام وصول نمی‌شود؟یا این ها اولویتی برای مجلس ندارد؟

انتهای پیام

کد N337932

وبگردی