آفتاب

اعلام وصول چند سوال از وزرای اقتصاد، کشور، آموزش و پرورش،‌تعاون و جهاد کشاورزی

اعلام وصول چند سوال از وزرای اقتصاد، کشور، آموزش و پرورش،‌تعاون و جهاد کشاورزی

در جلسه علنی امروز مجلس، سوال ملی نمایندگان از وزرای امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بذرپاش عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی اظهار کرد: سوال ملی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه از وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد عدم اجرای دقیق ماده 84 قانون برنامه پنجم توسعه و صندوق توسعه ملی اعلام وصول می‌شود.

همچنین به گفته وی، سوال ملی 8 نفر از نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی به علت صدور سند ملی توسط منابع طبیعی و نیز سوال مشترک آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، بیراوند نماینده بروجرد و سیدباقرحسینی نماینده زابل از وزیر آموزش و پرورش در مورد علت تغییرات گسترده مدیران استانی و معاونین ستادی در آموزش و پرورش اعلام وصول می‌شود.

بذرپاش همچنین سوال فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین از وزیر کشور در مورد علت عدم تامین امنیت در برخی شهرستان‌ها به ویژه قصر شیرین و سوال موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت بی‌توجهی به بخش تعاون را از سوی هیات رییسه اعلام وصول کرد.

انتهای پیام

کد N337581

وبگردی