آفتاب
آیت‌الله نوری‌همدانی:

دشمنان قدرت نگاه چپ به ایران را ندارند

دشمنان قدرت نگاه چپ به ایران را ندارند

آیت‌الله نوری‌همدانی با تأکید بر این‌که «روحیه ایثار، شهادت و مقاومت عامل شکست دشمنان اسلام است» گفت: شهدا در مسیر دفاع از حریم ولایت جانفشانی کردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تأکید بر این‌که «روحیه ایثار، شهادت و مقاومت عامل شکست دشمنان اسلام است» گفت: شهدا در مسیر دفاع از حریم ولایت جانفشانی کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در گردهمایی بزرگ نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی که در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دشمنان قدرت نگاه چپ به ایران را ندارند.

وی با اشاره به این‌که «قدرت ایمان و دفاعی کشور برگرفته از قرآن و فرهنگ اهل بیت است» خاطرنشان کرد: باید دانست که روحیه ایثار، شهادت و مقاومت عامل شکست دشمنان اسلام است، امروز به برکت جانفشانی شهدا دشمنان حتی قدرت نگاه چپ به ایران اسلامی را هم ندارند.

وی با بیان این‌که «جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه نمونه‌ای از قدرت رزمندگان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی بوده است» گفت: اگر به وعده پیروزی خداوند متعال ایمان داشته باشید، هیچ قدرتی توان رویارویی با اسلام را نخواهد داشت، همچنانکه شهدا خالصانه در راه جهاد و شهادت گام برداشته و مایه عزت نظام شدند.

نوری‌همدانی همچنین بر تجهیز قوای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: باید از جنبه‌های مختلف تمرینی، تجهیزاتی و نظامی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب آماده بود و فرهنگ جهاد را زنده نگه داریم، چرا که این انقلاب زمینه ساز انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج) است.

این مرجع تقلید روحیه جهادگری را مایه عزت و عظمت نظام اسلامی دانست و گفت: در قرآن 31 مورد به موضوع فضیلت و تجلیل از مجاهدان اسلام اشاره شده است، در واقع پیامبران الهی نیز در یک دست کتاب و در دست دیگر وسیله‌ای برای جهاد در راه خدا داشتند، در حقیقت فضیلت مجاهدان فی سبیل الله امری محکم در اسلام است.

وی ادامه داد: جهادگاران ضمن ارتقای آمادگی در زمینه دفاع از کیان کشور باید در زمینه ارتقای سطح معرفتی و ایمانی خود نیز بکوشند، عمل به وصیت‌نامه شهدا بهترین راه تهذیب نفس و خودسازی است، شهدا در وصیتشان جهاد در راه ولایت فقیه را سفارش می‌کردند، از این رو خونشان در امتداد خون شهدای کربلاست.

انتهای پیام

کد N337395

وبگردی