آفتاب

مرحله هشتم تور دوچرخه سواری اندونزی/ درخشش سه رکابزن ایران

مرحله هشتم تور دوچرخه سواری اندونزی/ درخشش سه رکابزن ایران

کوالالامپور - ایرنا – هشتمین مرحله تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی با پیروزی دوچرخه سواری از تیم امارات به پایان رسید و رکابزنانان ایران مقام های دوم تا چهارم را بدست آوردند.

به گزارش ایرنا، هشتمین مرحله تور سینگ کاراک اندونزی عصر روز شنبه با حضور 83 دوچرخه سوار در قالب 16 تیم در مسیر 167 کیلومتری بین ˈساوالونتوˈ تا ˈسولوک سالاطانˈ برگزار و در پایان امیر زرگری از تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان چهار ساعت و 25 دقیقه و هشت ثانیه دوم شد.

هادی صوفیان رکابزن اماراتی این مسیر را با همین زمان پیمود و به مقام نخست دست یافت.

رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان چهار ساعت و 25 دقیقه و 10 ثانیه سوم شد و رحیم امامی با ثبت زمان چهار ساعت و 25 دقیقه و 13 ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

پرویز مردانی، آروین معظمی گودرزی و حمید پورهاشمی رکابزنان دیگری از تیم های ایرانی شرکت کننده در این تور بین المللی به ترتیب ششم، هفتم و دهم شدند.

در مجموع رده بندی انفرادی پس از هشت مرحله و بدون هیچ تغییری امیر زرگری از تیم پیشگامان کویر یزد با 25 ساعت و 48 دقیقه و 36 ثانیه همچنان به پیشتازی خود ادامه می دهد و پیراهن طلایی را بر تن خود خواهد داشت.

رحیم امامی از تیم پیشگامان کویر یزد و حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم باقی ماندند.

آروین معظمی گودرزی، پرویز مردانی و سعید صفرزاده از تیم های ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها نیز در مجموع رده بندی انفرادی به ترتیب در رده های چهارم، پنجم و ششم قرار دارند.

در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم های پیشگامان کویر، شهرداری تبریز و تیم سون الون اندونزی به ترتیب در رده های اول تا سوم باقی ماندند.

در رده بندی تیمی مرحله هشتم نیز تیم های پیشگامان کویر، شهرداری تبریز، سون الون اندونزی و پتروشیمی تبریز اول تا چهارم شدند.

در رده بندی مجموع انفرادی پس از هشت مرحله نیز امیر زرگری با ثبت زمان 25 ساعت و 48 دقیقه و 36 ثانیه مقام اول را به خود اختصاص داد تا همچنان پیراهن طلایی را در مرحله آخر و نهم بر تن کند.

در این رده بندی همچنین رحیم امامی، رامین مهربانی آذر، حسین علیزاده، آروین معظمی گودرزی، پرویز مردانی و سعید صفرزاده از تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز و پتروشیمی تبریز به ترتیب مقام های دوم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رده بندی خطوط امتیازی کوهستان رامین مهربانی آذر از تیم پیشگامان کویر یزد با 40 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و امیر زرگری با 24 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

در مجموع رده بندی امتیازی، آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر با 20 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

مرحله نهم و آخرین مرحله این دوره از مسابقات امروز (یکشنبه) از ساعت 12 ظهر به وقت محلی از ˈپسیسیر سلاطانˈ آغاز و پس از طی مسافت 120.5 کیلومتری حدود ساعت 14:58 دقیقه در ˈپادانگ سیتیˈ پایان می یابد.

تور سینگ کاراک اندونزی از 16 خرداد ماه با برگزاری مراسم ویژه افتتاحیه آغاز شد.

این تور که در رده تورهای 2.2 آسیایی قرار دارد، با حضور 20 تیم شامل 11 تیم باشگاهی، 5 تیم ملی و 4 تیم از کشور اندونزی در 9 مرحله با حضور 3 تیم باشگاهی از ایران برگزار می شود.

تیم های پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نمایندگان ایران در این تور سینگ کاراک اندونزی هستند.

آساق**1611
کد N336995

وبگردی