آفتاب
نماینده آشوریان:

انتخابات 24 خرداد دروازه های صلح و دوستی را به روی جهان گشود

انتخابات 24 خرداد دروازه های صلح و دوستی را به روی جهان گشود

ارومیه - ایرنا - نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات 24 خرداد نه تنها شعور سیاسی ملت ایران را به تصویر کشید بلکه دروازه های صلح و دوستی را به روی دنیا گشود.

ˈ یوناتن بت کلیا ˈ، روز یکشنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به سالگرد انتخابات 24 خرداد افزود: انتخابات 24 خرداد نتیجه درایت و شعور بالای ملت ایران بود و توانست مسیری نو برای رشد کشور ترسیم کند.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم با دیپلماسی توانمند خود در سیاست خارجی، گام های بلندی برداشت و توانست جایگاه ایران را نه تنها در منطقه حفظ کرده بلکه ارتقا بخشد.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اعمال سیاست های منطقی در عرصه جهانی نگاه دنیا نسبت به ایران تغییر یافت.

وی ادامه داد: در طول سالیان متمادی همواره استکبار جهانی و دست پروردگان آنها با تبلیغات دروغین خود تلاش می کردند ایران را کشوری خشونت طلب و حامی تروریسم معرفی کنند اما سخنرانی های شایسته ربیس جمهوری در داخل و خارج کشور توانست چهره حقیقی ایران را به نمایش بگذارد.

نماینده آشوریان در خانه ملت با بیان اینکه متهم ساختن ایران به نقض حقوق بشر از برنامه های دائمی دشمنان است و به دفعات این موضوع را تکرار می کنند گفت: تدوین حقوق شهروندی از سوی دولت یازدهم و ابلاغ  آن به تمام سازمانها نشان داد جمهوری اسلامی جامع ترین حقوق شهروندی را داراست و در هیچ کجای دنیا به اندازه ایران حقوق شهروندی رعایت نمی شود.

وی افزود: همچنین تعامل سازنده با ملت ها و فراخواندن آنان به روابط منطقی و حسنه و تاکید بر اینکه ایران با هیچ کشوری سر دشمنی ندارد، توانسته است چهره ای صلح دوست از ایران به جهان نشان دهد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دولت یازدهم جایگاه ایران در عرصه بین الملل را ارتقاء بخشیده و ثابت کرده دنیا در حل مناقشات منطقه ای نیازمند ایرانی قدرتمند است.

بت کلیا یادآور شد: بدون تردید در سایه اقدامات و تلاش های دولت تدبیر و امید افق روشنی چشم انتظار کشور است.

/ 1495/8135/581
کد N336922

وبگردی