آفتاب
همگام با جام‌جهانی2014 - برزیل؛

دومین شگفتی جام؛ اروگوئه مقابل کاستاریکا شکست خورد

دومین شگفتی جام؛ اروگوئه مقابل کاستاریکا شکست خورد

اروگوئه تیم چهارم جام جهانی قبل در این دوره بازی های خودش را با شکست آغاز کرد و پس از شکست تحقیرآمیز اسپانیا این نتیجه دومین شگفتی جام بود.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا با شکست اروگوئه موفق شد دومین شگفتی جام بیستم را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و کاستاریکا از گروه D رقابت‌های جام جهانی 2014  بامداد امروز به وقت تهران در شهر فورتاله زا به مصاف یکدیگر رفتند که بازیکنان تیم ملی کاستاریکا در پایان این دیدار با تحمیل شکست 3 بر یک به حریف صاحبنام خود موفق شدند دومین شگفتی جام بیستم را رقم بزنند.

این شگفتی در حالی رقم خورد که سفیدپوشان کاستاریکا در نیمه نخست این دیدار با شکست یک بر صفر راهی رختکن شدند. تک گل تیم ملی اروگوئه در این دیدار را کاوانی از روی نقطه پنالتی در نیمه نخست به ثمر رساند.

در ادامه در نیمه دوم بازیکنان کاستاریکا توانستند به بازی برگردند و سه بار توسط جوئل کمپل، اسکار دوارته و مارکوس اورنا در دقایق 54، 58 و 84 دروازه تیم ملی اروگوئه را باز کنند. در این دیدار ماکسیمیلیانو پریرا به دلیل خطای عمد بر روی کمپل، در دقیقه 94 بازی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا بازیکنان اروگوئه در یک دقیقه به پایان بازی 10 نفره کار را دنبال کنند. پریرا نخستین بازیکن اخراجی جام بیستم است.

به این ترتیب اروگوئه تیم چهارم جام جهانی قبل نیز در این دوره بازی های خودش را با شکست آغاز کرد و پس از شکست تحقیرآمیز اسپانیا این نتیجه دومین شگفتی جام بود.

کد N336885

وبگردی