آفتاب

جرارد: شرایط آب و هوایی بهانه است، ایتالیا خیلی بهتر بود

جرارد: شرایط آب و هوایی بهانه است، ایتالیا خیلی بهتر بود

استیون جرارد اعتراف کرد ایتالیا بازی بهتری نسبت به انگلیس به نمایش گذاشت و سزاوار پیروزی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه 2 بر یک برابر ایتالیا شکست خورد تا کارش برای صعود به دور دوم جام جهانی سخت شود.

استیون جرارد کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از پایان مسابقه گفت:‌ایتالیا بازی خیلی خوبی برابر ما به نمایش گذاشت و کار را برای ما سخت کرد. ما در زمین خودمان اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و بیشتر دقایق مسابقه در نیمه دوم توپ در زمین ما بود. مهم نیست که امشب چه نتیجه‌ای کسب شود مهم این است که باید اروگوئه را در بازی بعدی‌مان شکست دهیم.

جرارد در ادامه گفت: دو سال پیش نیز با ایتالیا در یورو بازی کرده بودیم. نمی‌دانم که آن‌ها چقدر نسبت به آن سال پیشرفت کرده‌اند. در این دیدار اشتباهات زیاد و بازی بد ما باعث شد که شکست بخوریم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بدی را پشت سر گذاشته‌ایم اما این‌ها همه بهانه است. ایتالیا خیلی خوب بود و بازی برتری نسبت به ما ارائه داد.

سرنوشت گروه D جام جهانی با نتایج روز نخست پیچیده شده است. اروگوئه و انگلیس در حالی باید برابر هم به میدان بروند که شکست هر یک منجر به حذف آن تیم از جام جهانی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N336850

وبگردی