آفتاب
مقابل انگلستان جبران می‌کنیم؛

تاوارس: ضربه بدی از کاستاریکا خوردیم/باید امیدهای خود را زنده نگه داریم

تاوارس: ضربه بدی از کاستاریکا خوردیم/باید امیدهای خود را زنده نگه داریم

باید به فکر جبران این نتیجه باشیم و این عملکرد بد را جبران کنیم. می‌خواهیم با پیروزی برابر انگلیس در بازی بعدی‌ امیدهای خود را زنده نگه داریم.

سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از شکست تیمش مقابل کاستاریکا گفت: این شکست ضربه سنگینی به تیم ما زد ولی پیروزی بر انگلیس می تواند این نتیجه را جبران کند.

به گزارش ایلنا، اسکار تاوارس پس از شکست سنگین 3 بر یک اروگوئه برابر کاستاریکا در نشست خبری افزود: باید هر چه سریع‌تر ضربه سنگین مقابل کاستاریکا را فراموش کنیم. اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم که باعث شد شکست بخوریم.

وی افزود: وقتی هلند ۵ بر یک اسپانیا را شکست داد به دستیارانم گفتم در این جام هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و این اتفاق امشب برای ما رخ داد، در حالی که اصلا پیش‌بینی نمی‌کردیم مقابل تیم باانگیزه کاستاریکا شکست بخوریم.

تاوارس همچنین متذکر شد: کاستاریکا بسیار خوب دفاع کرد. آنها در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند، نه تنها روی اسکوربرد بلکه از لحاظ تاکتیکی و فنی نیز تیم برتر بودند.

وی با بیان اینکه اشتباهات زیادی در این دیدار مرتکب شدیم، تاکید کرد: من مسئولیت اشتباهاتی را که مرتکب شدیم بر عهده می‌گیرم، اما نمی‌توانیم دست روی دست هم بگذاریم و مدام به این شکست فکر کنیم.

تاوارس در پایان خاطرنشان کرد: باید به فکر جبران این نتیجه باشیم و این عملکرد بد را جبران کنیم. می‌خواهیم با پیروزی برابر انگلیس در بازی بعدی‌ امیدهای خود را زنده نگه داریم.

کد N336817

وبگردی