آفتاب
جام جهانی 2014-برزیل؛| 176578

کاستاریکا شگفتی را کامل کرد؛ اروگوئه از هم پاشید

کاستاریکا شگفتی را کامل کرد؛ اروگوئه از هم پاشید

تیم ملی فوتبال کاستاریکا با پیروزی قاطعانه بر اروگوئه ضمن خلق یک شگفتی دیگر شیرازه این تیم را از هم پاشید.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا با پیروزی قاطعانه بر اروگوئه ضمن خلق یک شگفتی دیگر شیرازه این تیم را از هم پاشید.

به گزارش ایلنا، در هفتمین دیدار از رقابت های جام جهانی 2014 که در برزیل در حال برگزاری است، از ساعت 23:30 و از گروه D تیم های اروگوئه و کاستاریکا در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که این دیدار را در میان تعجب همگان کاستاریکا با نتیجه ۳ بر یک به صورت به سود رقم تا شگفتی ها را کامل کند. کاوانی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی برای اروگوئه گلزنی کرد و گل های کاستاریکا را نیز دوراتهدر دقیقه ۵۷، کمپبل در دقیقه ۵۴ و اورنادر دقیقه ۸۴ به ثمر رساندند.

ترکیب اروگوئه: موزلرا، لوگانو، گودین، گارگانو، رودریگز، فورلان، استوانی، پریرا، آروالو، کاوانی، کاسرس

ترکیب کاستاریکا: ناواس، گونزالز، اومانا، بورجس، دوارته،‌ بولانوس، کمپل، رویز، دیاز، گامبوا، تخدا

کمپبل در پایان بازی به عنوان بهترین بازی این دیدار معرفی شد چراکه نمایش خیره کننده ای از ارائه کرد. کمپل دومین بازیکن تاریخ کاستاریکا است که در یک بازی از جام جهانی هم گل می زند و هم پاس گل می دهد.کمپل با ۲۱ سال و ۳۵۳ روز سن، پس از رونالدو گونزالس و پارکز، سومین بازیکن جوان کاستاریکاست که در جام جهانی گلزنی می کند.

اروگوئه در غیاب لوئیس سوارس و با وجود حضور کاوانی و فورلان شب خوبی را سپری نکرد چراکه خط حمله این تیم که پیش از جام جهانی به عنوان خط آتش مرگبار نامیده می شد در این دیدار با غیبت سوارس عملا حرفی برای گفتن نداشت، فورلان از شرایط آرمانی به دور بود و کاوانی نیز به جز ضربه پنالتی که تبدیل به گل کرد نمایش معمولی را ارائه کرد.

در دیگر دیدار این گروه که به گروه مرگ تشبیه شده، تیم های انگلستان و ایتالیا از ساعت 2:30 به مصاف هم خواهند رفت.

کد N336793

وبگردی