آفتاب

سرمربی کلمبیا: برای شگفتی سازی به برزیل آمده‌ایم

سرمربی کلمبیا: برای شگفتی سازی به برزیل آمده‌ایم

سرمربی تیم ملی کلمبیا از بازی بازیکنانش در بازی برابر یونان تمجید کرد . او همچنین عنوان کرد این تیم برای شگفتی سازی به برزیل آمده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلمبیا در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق شد عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با 3 گل یونان را از پیش روی بردارد.

خوزه نستور پکرمن سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا پس از برتری تیمش برابر یونان در نشست خبری خود گفت: پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت. همیشه بازی اول در جام جهانی سختی های زیادی دارد. خوشحالم که توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم و گلی هم دریافت نکنیم. اکنون باید خیلی زود این دیدار را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی حساس با ساحل عاج آماده کنیم.

سرمربی کلمبیا در ادامه گفت: تیم من بازی به بازی جلو می رود و خودش را برای بازی بعدی آماده می کند. البته تیم نیاز به کار دارد و باید مشکلاتمان را مرتفع کنیم. با این وجود مهم ترین موضوع برای من کسب پیروزی در این دیدار بود. تیم من برای کسب نتایج خوب و شگفتی سازی به برزیل آمده است. ما هنوز در اول راه هستیم و راه زیادی برای موفقیت در برزیل داریم. از همه تماشاگرانمان تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم ما را تشویق کردند. امروز 30 هزار هوادار کلمبیایی در ورزشگاه بودند و حمایت بسیار خوبی از ما کردند.

انتهای پیام

کد N336747

وبگردی