آفتاب

سرمربی یونان: جز تبریک به کلمبیا حرفی نمی‌توان زد

سرمربی یونان: جز تبریک به کلمبیا حرفی نمی‌توان زد

سرمربی تیم ملی یونان پس از شکست برابر کلمبیا با اعلام اینکه تیمش اشتباه‌های تعیین کننده‌ای برابر کلمبیا داشت، اعلام کرد: به تیم کلمبیا تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یونان در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل برابر کلمبیا با سه گل شکست خورد تا کارش برای صعود از گروه به مرحله بعد سخت شود.

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغالی یونان پس از شکست تیمش برابر کلمبیا در نشست خبری خود گفت: به کلمبیا تبریک می‌گویم. وقتی بازی را با سه گل واگذار می‌کنیم تنها کاری که از دست‌تان برمی‌آید باید این باشد که به حریف‌تان تبریک بگویید. به نظر من کلمبیا نمایش خیلی بهتری از ما ارائه داد و شایسته پیروزی بود اما تیم ما در این دیدار چندین فرصت گلزنی داشت که با بی‌دقتی از دست دادیم. در چنین بازی‌هایی هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود. ما اشتباه‌های تعیین کننده ای مرتکب شدیم و شکست خوردیم.

سرمربی یونان در ادامه گفت: با این نتیجه کار ما برای ادامه بازی‌های جام جهانی بسیار سخت شد. اگر می‌توانستیم از این دیدار یک تساوی به دست بیاوریم به بازی‌های آینده بیشتر امیدوار بودیم. نتیجه ما برابر کلمبیا بسیار بد بود. باید با بازیکنانم صحبت کنم و آن‌ها را از فضای شکست بیرون بیاورم. باید اعتماد به نفس‌مان را برای بازی بعدی برابر ژاپن بالا ببریم.

یونان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر ژاپن به میدان خواهد رفت و سپس در آخرین دیدار خود برابر ساحل عاج به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N336746

وبگردی