آفتاب
در سالگرد پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 92؛

حامیان دولت تدبیر و امید در قم گردهم می‌آیند

حامیان دولت تدبیر و امید در قم گردهم می‌آیند

فردا یکشنبه 25 خردادماه و از ساعت 18، همایشی تحت عنوان "همایش نسیم تدبیر و امید" در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در چهارراه شهدای این شهر، برگزار می شود.

ایلنا: در سالگرد پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، حامیان دولت تدبیر و امید در قم، در همایشی با عنوان "همایش نسیم تدبیر و امید" گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، به مناسبت سالروز انتخاب گفتمان اعتدال و عقلانیت در کشور جمهوری اسلامی ایران و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، فردا یکشنبه 25 خردادماه و از ساعت 18، همایشی تحت عنوان "همایش نسیم تدبیر و امید" با حضور شخصیت های سیاسی و اقشار مختلف مردم قم، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در چهارراه شهدای این شهر، برگزار می شود.

در "همایش نسیم تدبیر و امید" که به همت دفتر همراهان دکتر روحانی در قم برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و مشاوران فعلی دولت تدبیر و امید، به ایراد سخنرانی می پردازد.

خاطرنشان می شود که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 24خردادماه سال 1392 از حوزه انتخابیه استان قم، دکتر حسن روحانی با کسب 210 هزار رأی و با اختلاف آراء بسیار زیاد، نزدیک به دو برابر از رقبای خود، در صدر قرار گرفت.

 

 

کد N336700

وبگردی