آفتاب

سوال مطرح نشده مهر از رئیس جمهور چه بود؟

سوال مطرح نشده مهر از رئیس جمهور چه بود؟

خبرگزاری مهر بدلیل فراهم نشدن فرصت سوال در نشست خبری رئیس جمهور، سوال خود را به صورت مکتوب به رئیس جمهور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نشست خبری حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مقارن با اولین سالروز پیروزی دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست که نزدیک به 100 خبرنگار داخلی و خارجی حضور داشتند وقت پاسخگویی رئیس جمهور به سوال خبرنگاران 90 دقیقه اعلام شد که نام "خبرگزاری مهر" توسط مسئولان برگزاری این نشست خبری حذف شد در حالیکه خبرنگاران در بدو ورود به نشست ضمن نام نویسی برای طرح سئوال موضوع سئوال را اعلام کرده بودند.

سوال خبرگزاری مهر از رئیس جمهور بدین شرح است:

"امروز مسئله فرهنگ به دغدغه بزرگان نظام و نیروهای انقلابی تبدیل شده است تا جایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خودشان تاکید کردند:" بنده نگران مسئله فرهنگ هستم."

امروز 10 ماه از عمر دولت می گذرد که در این مدت، چالش های فرهنگی متعددی در این حوزه همچون عدم ثبات مدیریتی در برخی از نهادها ، کاهش بودجه بخش فرهنگ، درگیر شدن دولت به مسائل حاشیه ای در این حوزه و اکتفا به کارهای نمادین را شاهد بودیم.

البته شنیده شده است شما هم از اقدامات فرهنگی صورت گرفته رضایت ندارید، در نهایت تدبیر شما برای برون رفت از وضع فعلی در عرصه فرهنگ چیست؟"

همانطور که رئیس جمهور محترم در این نشست قول داد "خبرگزاری مهر" منتظر پاسخ ایشان به این سوال است.

کد N336389

وبگردی