آفتاب
بازگشت اسپانیا به جام سخت است؛| 176397

شاهرودی: ستاره‌هایی مثل روبن و فان‌پرسی در بازی‌های بزرگ می‌درخشند

شاهرودی: ستاره‌هایی مثل روبن و فان‌پرسی در بازی‌های بزرگ می‌درخشند

پیروزی پرگل هلند مقابل اسپانیا یک شگفتی بود و همیشه گفته‌ام که هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رقم بخورد و نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان خلاقی مثل روبن و فان‌پرسی در بازی‌های بزرگ می درخشند.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نتیجه عجیبی در بازی اسپانیا و هلند رقم خورد. همیشه گفته‌ام که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و فقط 29 نفر چنین نتیجه‌ای را پیش بینی کرده بودند. اسپانیا بازی را خوب شروع کرد و فرصت هم داشت و به گل رسید، اما هلندی‌ها خیلی باهوش عمل کردند و از یک سوم دفاعی حریف را پرس کردند و توانستند ببرند. یک بازیکن خلاق مثل روبن در این بازی های بزرگ می درخشد و خودش را نشان می‌دهد.

وی افزود: به نظرم پیروزی پرگل هلند مقابل اسپانیا یک شگفتی بود و همیشه گفته‌ام که هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رقم بخورد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی می‌افتد. برای تیم ملی ما هم همین است و امیدوارم مقابل نیجریه و آرژانتین خوب بازی کنیم و از تیم‌های بزرگ امتیاز بگیریم. در مورد اسپانیا هم باید بگویم که بازگشت آنها به جام سخت است و با این شرایط روحی سخت تر هم می‌شود، اما اگر بتوانند از نظر روحی خودشان را بسازند ممکن است نتیجه بگیرند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: اگر خدای نکرده این اتفاق برای تیم ملی ما می‌افتاد اتفاقات عجیبی رخ می‌داد. بازیکنان ما حرفه‌ای نیستند، اما تیمی مثل اسپانیا کاملا حرفه‌ای است و هر اتفاقی می‌افتد فقط به آینده نگاه می‌کنند. اگر این اتفاق برای ما می افتاد همه را عوض می‌کردند مثل دوره ایویچ که او را عوض کردند، البته آن موقع ما در بازی دوستانه باختیم و ایویچ را عوض کردند و اگر در بازی رسمی باشد شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود.

وی در مورد ویژگی خاص جام بیستم گفت: به نظرم بازی‌ها نسبت به دوره قبل بهتر شده و تیم‌ها بیشتر درگیر می‌شوند و سعی می‌کنند پرس را در دستور کارشان قرار بدهند ضمن اینکه بازی‌ها نسبت به دوره قبل پرگل‌تر هم شده است.

شاهرودی در پایان گفت: برگزاری مسابقات تا الان عالی بوده، البته ما از تلویزیون می‌بینیم و واقعا به بهترین شکل بازی‌ها برگزار می‌شود. یکسری تظاهرات و آشوب در شهرهای مختلف برزیل بوده که هنوز به زمین فوتبال کشیده نشده است. برزیل قشر ضعیف زیاد دارد و این آشوب‌ها و تظاهراتی که در شهرهای مختلف آنهاست، طبیعی است.

کد N336331

وبگردی